cohledas.infoblog.cz

Reklama

Publikováno 20.01.2011 v 17:40 v kategorii Písemná elektronická komunikace, přečteno: 167x

Reklama

Pokud byli při dodávce zboží zjištěni závada v jakosti, druhu či množství nebo zboží poškození, zasílá se reklamace. V ní je nutné přesně popsat zjištěné nedostatky a uvést požadavky na nápravu (výměnu, opravu, náklady na škodu).

Měla by obsahovat:

· Potvrzení příjmu zásilky

· Důvod reklamace

· Požadavek (výměnu, opravu)

Odpověď na reklamaci, stejně jako u potvrzení objednávky. Reklamace se zasílá doporučeně, a to formou individuálního dopisu, které je sestaven podle této smlouvy:

· omluva zákazníkovy

· vysvětlení příčiny nedostatků

· návrh na náhradu

· vyjádření důvěry v další spolupráci

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?