Reklama
Publikováno 20.01.2011 v 17:40 v kategorii Písemná elektronická komunikace, přečteno: 167x
Reklama
Pokud byli při dodávce zboží zjištěni závada v jakosti, druhu či množství nebo zboží poškození, zasílá se reklamace. V ní je nutné přesně popsat zjištěné nedostatky a uvést požadavky na nápravu (výměnu, opravu, náklady na škodu).
Měla by obsahovat:
· Potvrzení příjmu zásilky
· Důvod reklamace
· Požadavek (výměnu, opravu)
Odpověď na reklamaci, stejně jako u potvrzení objednávky. Reklamace se zasílá doporučeně, a to formou individuálního dopisu, které je sestaven podle této smlouvy:
· omluva zákazníkovy
· vysvětlení příčiny nedostatků
· návrh na náhradu
· vyjádření důvěry v další spolupráci
Komentáře
Celkem 0 komentářů