Objednávka
Publikováno 20.01.2011 v 17:38 v kategorii Písemná elektronická komunikace, přečteno: 279x
Objednávka
Objednávkou zákazník uděluje prodávající firmě zakázku na dodávku zboží nebo služeb, je-li objednávka předběžně učiněná telefonicky nebo faxem je nutné zaslat ji formou dopisu v tištěné formě - originál objednávky (doporučuje se odeslání doporučeně).
Objednávka musí obsahovat
- pokud byla učiněna nabídka, tak poděkováním za nabídku
- přesný popis objednávaného zboží nebo služby
- ostatní dodací podmínky - množství, jakost, cena, termín, způsob dodání a placení
- závěrečnou formulaci, pozdrav
- evidenční číslo
Při zrušení nebo pozměnění učinit co nejrychleji, můžeme použít telefon, elektrickou poštu, formou dopisu:
· odkaz na objednávku
· zdůvodnění změny nebo zrušení
· omluva a popis
Potvrzení objednávky
- pokud objednávka není vyřízena ihned mělo by být potvrzeno její přijetí a také dodání
zboží neboli služby na kopii objednávky nebo samotným dopisem, který měl následovat
vždy při dodržení objednávky i v případě, kdy objednávka byla poslána elektrickou
poštou.
Potvrzení může být potvrzeno:
· poděkováním za objednávku
· opakování čísla objednávky, data druhu zboží či služeb
· ubezpečení, že objednávka bude řádně vyřízena
Odmítnutí objednávky
- může nastat v situaci, kdy z různých důvodů poskytovatel zboží či služeb nemůže
objednávku realizovat
· poděkováním za objednávku
· odmítnutí objednávky a jeho zdůvodnění
· učinění nové nabídky
Komentáře
Celkem 0 komentářů