Marketingové koncepce
Publikováno 20.01.2011 v 17:25 v kategorii marketing, přečteno: 314x
Marketingové koncepce řízení
· Výrobní
· Výrobková
· Prodejní
· Sociální marketingové koncepce(sociální a ekologické důsledky)
Výrobní koncepce
Je určeno pro sociálně slabší klientelu = pro průměrného občana ČR. Vetší množství
výrobků v přiměřené ceně a kvalitě užitečné vlastnosti
technické provedení
Henry Ford - 1909 - pásová výroba, tato koncepce „nerespektuje“ sociální a ekonomické
důsledky výroby. V součastné době je nejrozšířeněji koncepce výroby.
Výrobková koncepce
Určená pro bohatou klientelu, kvalitní značkový výrobek, co se týká technického
provedení a užitečných vlastností.
Prodejní koncepce
Určena pro průměrného spotřebitele, úzce souvisí s výrobní koncepcí. Rozdíl je v tom,
že prodej je realizován zejména přes reklamu = masivní nebo široká. Důležité přesvědčit
zákazníka, že tento výrobek potřebuje, značka výrobku je jako v pozadí.
Sociální marketingová koncepce
Určena pro průměrného spotřebitele tj. cenou, kvalitou zpracování, užitnými
vlastnostmi, protože jsou brány v úvahu sociální a ekologické aspekty výroby je
dosáhnout nižších zisků na jeden výrobek. Jak sociální i ekologické aspekty prodlužují
výrobu.
Komentáře
Celkem 0 komentářů