cohledas.infoblog.cz

Marketingové koncepce

Publikováno 20.01.2011 v 17:25 v kategorii marketing, přečteno: 314x

Marketingové koncepce řízení

· Výrobní

· Výrobková

· Prodejní

· Sociální marketingové koncepce(sociální a ekologické důsledky)

Výrobní koncepce

Je určeno pro sociálně slabší klientelu = pro průměrného občana ČR. Vetší množství

výrobků v přiměřené ceně a kvalitě užitečné vlastnosti

technické provedení

Henry Ford - 1909 - pásová výroba, tato koncepce „nerespektuje“ sociální a ekonomické

důsledky výroby. V součastné době je nejrozšířeněji koncepce výroby.

Výrobková koncepce

Určená pro bohatou klientelu, kvalitní značkový výrobek, co se týká technického

provedení a užitečných vlastností.

Prodejní koncepce

Určena pro průměrného spotřebitele, úzce souvisí s výrobní koncepcí. Rozdíl je v tom,

že prodej je realizován zejména přes reklamu = masivní nebo široká. Důležité přesvědčit

zákazníka, že tento výrobek potřebuje, značka výrobku je jako v pozadí.

Sociální marketingová koncepce

Určena pro průměrného spotřebitele tj. cenou, kvalitou zpracování, užitnými

vlastnostmi, protože jsou brány v úvahu sociální a ekologické aspekty výroby je

dosáhnout nižších zisků na jeden výrobek. Jak sociální i ekologické aspekty prodlužují

výrobu.

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?