Komunikační mix
Publikováno 20.01.2011 v 17:29 v kategorii marketing, přečteno: 166x
Komunikační mix
Komunikace- způsob sdělení určitých informací. Jedná se o osobní přenos informací,
písemný, televize, rozhlas, internet,…
Schéma:
přenos informací
Zdroj informací cíl informace
Při přenosu informací může docházet tzv. komunikačnímu šumu. Zejména dochází zkreslení informací při písemném předávání informací (i ostatní media).
Příčiny:
1. Záleží na stupni informovanosti cíle - na kolik je s danou věcí obeznámen
2. Záleží na stupni vzdělanosti cíle
3. Zkreslení mohou způsobit technické nedostatky i jiné překlepy
4. Přistup cíle k informacím
Nejvýhodnější je osobní styk- ! v součastné době není zastupitelná !
- osobní přenos informací:
1. Je možné sledovat reakce na danou informaci
2. Pružná reakce na vzniklý problém
3. Nejkratší způsob komunikace
Komunikace probíhá:
· mezi zákazníky navzájem
· mezi výrobcem (prodejcem) a zákazníkem
· mezi výrobci navzájem
· stát = výrobci i zákazníci
Komentáře
Celkem 0 komentářů